Esettanulámnyok

 
 
 
 

Adamo

Piacvezető márkaként az Adamo vezetősége úgy érezte, elérte a maximum teljesítményt lokálisan. Ezért döntöttek úgy, hogy a nemzetközi kihívásokkal szembenézve a StyleHub rendszerére cserélik saját fejlesztésű operációjukat. A StyleHub csapata nem csak teljeskörű e-commerce megoldásokkal támogatja a márkát, de részt vesz a nemzetközi marketing kampányok kialakításában is.

 

Saját platformtól a teljesen menedzselt stylehub megoldásik a világpiac meghódításáért

Több devizanem kezelése, regionális árazás, szállítási mátrix több szolgáltató bevonásával, számos nemzetközi fizetési lehetőség, többnyelvű platform, automatizált megoldások, integrált re-marketing eszközök és monitorozásuk, Facebook-marketing és monitorozása, személyre szabott termékrendelés, integrált, többnyelvű ügyfélszolgálat, csupán néhány azok közül a megoldások közül, amik biztosítják az Adamo versenyképességét a nemzetközi piacon. Mindezekre egyik napról a másikra tettek szert, a közös munka megkezdésével.

 
screencapture-nonplusz-hu-en-page-17-spring-1493821380165.png

nemzetközi

A StyleHub teljeskörű szolgáltatásának részeként csapatunk segítette az Adamo-t a nemzetközi üzleti stratégia kialakításában, kiemelt figyelmet fordítva az árazásra, a designra és a működésre. Egy új logisztikai szolgáltatót is integráltunk a rendszerünkbe, így optimalizálva a szállításokat a márka igényeinek eleget téve. Fő célunk az volt, hogy hogy megalapozzuk a nemzetközi piacon történő értékesítést egy lokálisan már nagy sikereket elért márka részére.

egyedi design

Az Adamo régi oldala frissítésre szorult a nemzetközi piacralépést megelőzően. A StyleHub szakemberei új oldalstruktúrát alakítottak ki, világszintűvé téve a rendelések és fizetések működését, az oldal navigációját és a termékmegjelenítést, valamint részt vett a többnyelvű honlap megalkotásában is.