Esettanulmányok

A Stylehub szolgáltatása nekünk nagy segítség, mert cégünkben a logisztikai háttérmunka sokkal gyorsabb lett és a rendszeren belül mindenre van megoldás - a sok beépített és automatizált folyamat miatt nekünk szinte csak csomagolnunk kell. :) Minden gyors, egyszerű, érthető és logikus. Köszönjük!
— Kiss Sarolta, CEO és Desinger
 
 
 

NON+

Egy e-commerce operáció üzemeltetésének nehézsége vagy egyszerűsége a mögötte álló infrastruktúrától függ. A NON+ ezt a nehezebb úton járva tapasztalta meg. Sok idő, pénz és energia ráfordításába került a saját operáció fejlesztése és üzemeltetése. Az oldaluk kialakítása után kiderült, hogy a nehézkes fejlesztések és a nagy összegű beruházás után a platform fenntartása is egy sor rémálomba illő feladatot jelent a márka számára. A folyamatos költségekkel járó fejlesztés, az oldalon jelentkező hibák és az ismétlődő leállások miatt a NON+ csapatának pénz- és időkieséssel kellett küzdenie. Bár korábbról ismerték már a StyleHub által kínált szolgáltatásokat, időbe telt meghozniuk a döntést, és feladni a komoly invesztációval járó korábbi operációjukat. Miután felmérték a probléma súlyát és a megoldás lehetőségeit, úgy döntöttek nem vesztegetik az idejüket és a profit jelentős részét tovább egy olyan területen, amelyben nem mozognak otthonosan, és a teljes e-commerce feladatkört kiszervezik a StyleHub felé. Az együttműködés kezdete óta költséget és fejfájást megsprólva veszik igénybe szolgáltatásunkat.

 

SAját platfromról Stylehubra

A StyleHub operációjára történő átállással a NON+ csapata fellélegezhetett. Megkönnyebbülten hagyták hátra az egyéni fejlesztésű, nehezen kezelhető oldalukat és kezdtek új online életet az összetett megoldást kínáló új platformon. A StyleHub csapata folyamatos támogatással és konzultációval tette zökkenőmentessé az átállás folyamatát.

 
screencapture-nonplusz-hu-en-page-17-spring-1493821380165.png

egyedi fejlesztések

A StyleHub teljeskörű szolgáltatásának egyik pillére, hogy mindig a leghatékonyabb és legújabb fejlesztésekkel támogatjuk partnereinket, ezzel biztosítva a márkák versenyképességét a piacon. Bár a StyleHub rendszere számos hasznos és kézenfekvő lehetőséget kínál, előfordul, hogy egyéni igények merülnek fel a márka részéről. Fejlesztőcsapatunk ezekben az esetekben is a partnerek rendelkezésére áll. A NON+ egyéni igényeit is kiszolgáltuk.

Félig-személyreszabott design

A platformváltás után is elengedhetetlen volt a NON+ karakteres megjelenésének megtartása. Ennek érdekében a StyleHub csapata egy félig-személyreszabott template-et hozott létre. Így alkottuk újra a márka oldalát, mely megjelenésében a korábbi oldalt követve, operáció tekintetében azonban a StyleHub minden szolgáltatását igénybevéve indult útjára.