Miért más a StyleHub?

 
 

 

A fundamentális különbség


A StyleHub operációjával szemben a dobozos szoftverek csak webshop enginek, vagyis ezek használatával egy weboldal megépítése is szükségessé válik, az azonban még ez után is kérdéses, hogy a webshop motorok mennyire intergálhatóak egy websiteba. A StyleHub egy teljeskörű megoldást kínál, személyre szabható weboldallal és mindent lefedő szolgáltatáskörrel.

 

Miben más a StyleHub megoldása más rendszerekhez képest
 

  • Fejlesztői költségek és kapacitás

    A globális lefedettségű és jól működő weboldalak és webshopok működéséhez többtagú fejlesztőcsapatra van szükség. A dobozos szoftverek használata esetén a háttércsapat megléte sem garantálja a sikeres személyre szabást és a specifikus igények kielégítését, hiszen ezek az enginek sok esetben nem fejleszthetőek szabadon.

     
  • Szoftver frissítések

    Az üzemeltető által biztosított update-ek és új funkciók a dobozos software-ek esetében 2-3 évente jelennek meg, és nem is feltétlenül beépíthetőek a márka operációjába – általános felhasználású webshop motorokról lévén szó. Ezzel szemben a StyleHub biztosítja a folyamatos fejlesztéssel foglalkozó háttércsapatot illetve a gyakori, bevételnövelést eredményező, akár egyedi igényre készülő fejlesztéseket.

     
  • Személyre szabott funkcionalitások

    Az engine-ek esetében az alapszolgáltatás funkciói meglehetősen korlátosak, így minden további feature használata esetén havidíj kifzetésére van szükség. Egy jól működő operáció esetén ez számos tételt jelent, melyek összeadódva komoly kiadást jelentenek havonta. A StyleHub rendszere extra költség nélkül szolgáltatja az összes olyan feature-t, mely a globális eladásokhoz szükséges, sőt, az alapfunkciókon túlmutató megoldásokat is.

     
  • Szotverhibák, hibajavítás és elhárítás

    Ha az engine szolgáltatások esetében bug lép fel, a support akár napokig is elhúzódhat, és még így sem biztos, hogy valós megoldás születik a problémára. Ezzel szemben a StyleHub-nál folyamatosan vizsgáljuk és orvosoljuk az esetlegesen fellépő problémákat, illetve rövid reakcióidővel segítjük partnereinket.

     
  • Hoszting és üzemeltetés

    A dobozos software-ek esetében az ár nem tartalmazza a hosting szolgáltatást illetve az operációs költségeket. StyleHub esetében ez mind része az alapszolgáltatásnak.

     
  • Globális lefedettség és globális értékesítés-támogatás

    Más engine-ek jellemzően egy nyelvet illetve egy országot támogatnak, mind jogi mind számlázási kérdések tekintetében, ez jellemzően az USA. A StyleHub rendszerében kiállított számlák minden tekintetben megfelelnek a magyarországi előírásoknak, így nem szükséges számlázóprogramot és könyvelőprogramot integrálni, erre külön fejlesztést áldozni.

     
  • Jogi, pénzügyi bürokratikus és operatív kérdések

    A StyleHub csapata gondoskodik minden bürokratikus feladat ellátásáról, mint például a vámkezelés vagy a nemzetközi adók kezelése. Ez más rendszerek esetében egy szakképzett és hozzáértő kompetencia alkalmazásának a többletköltségét jelenti. Általánosságban és a tapasztalataink alapján elmondható, hogy a legtöbb magyarországi tanácsadó vagy könyvelő cég nincs tisztában az Internetes értékesítés szabályaival ha ennek nemzetközi vetülete is van, de sokszor még a magyar szabályozásokkal sem naprakészek.

     
  • Szállítmányozó mátrix

    A StyleHub shipping matrix megoldása több szállítással foglalkozó szolgáltató integrációját jelenti, Magyarországon egyedülálló módon. Így választja ki automatikusan a leggyorsabb és legköltséghatékonyabb megoldást arra, hogy a csomag eljusson a vásárlóhoz. A dobozos engine-ek esetében nem csak a shipping matrix elérhetetlensége a hiányosság, de az is komoly probléma, hogy magyarországi shipping account általában nem integrálható a rendszerbe (jellemzően csak USA ügyfélszám kezelésére alkalmas). Ezért a magyarországi webes cégeknek a szállítmányozási kérdések jelentős manuális terhet jelentenek, amellyel külön részleg foglalkozik. A StyleHub rendszerénél ez teljesen automatizált, külön szakértelmet ennek a területnek az operációja nem igényel, a futár "csak megjelenik" a megbeszélt időben.

     
  • Fizetési szolgáltatások

    Hasonlóan problémás a helyzet a fizetési szolgáltatók tekintetében is, ha dobozos software-ekről beszélünk. Jellemzően csak egy payment processing bank integrálható, így ha a bank felfüggeszti a processing account-ot, a teljes rendszer leáll. Ha esetleg meg is oldható több processing bank integrálása, ezekkel külön-külön szükséges szerződni, ami a fix havi százalékos költség mellett fellépő egyszeri integrációs költséggel, valamint akár hónapokon át tartó integrációs időtartammal járhat. A StyleHub használatra készen kínálja a fizetési megoldásokat, még az utánvétes fizetést is, amely az USA fókusz miatt a dobozos szoftverek komoly hiányossága.

     
  • Régiós árazások és régióra szabott üzleti logika

    Más websop engine-ek, a StyleHub operációjával szemben, nem támogatják a régiós árazást illetve az ezzel kapcsolatosan felmerülő bürokratikus kérdéseket sem. Ez alapértelmezett a StyleHub rendszerben ezáltal megvalósítható például, hogy a gazdaságilag erősebb területeken ugyanaz a termék magasabb áron legyen értékesítve a saját lokális devizájában. A világ összes országa tetszőleges flexibilitással régiókká rendezhető, a régiók könnyen menedzselve egyedi árasíthatóak és a StyleHub smart pricing rendszerrel ennek a menedzsmentje és "szép-árasítása" csak pár kattintás.

     
  • Elhagyott kosár menedzsment, kupon menedzsment

    A dobozos szoftverek egyáltalán nem, vagy csak nagyon alapszinten kezelik az abandoned checkoutokat illetve a kuponok létrehozásának lehetőségei is erősen korlátozottak. A StyleHub rendszere ezzel ellenétben komplex megoldást nyújt: automatikusan küldhető e- mail és sms üzenetek, illetve személyre szabott, igény szerinti kondíciókkal feltöltött kuponok formájában.

     
  • Csalók és csaló taranzakciók kiszűrése és rendszerfelügyelete

    A pénzügyi, jogi illetve IT kérdésekért felelős csapaton kívül a dobozos software-ek használatakor szükség van egy freud managament team-re is, akik mérlegelik és kiszűrik a csaló tranzakciókat. Ez jelentős szakértelmet igénylő terület, ugyanis ha legitim tranzakció kerül kiszűrésre akkor az elmaradt hasznot eredményez, ha pedig egy csaló tranzakció átcsúszik a rostán az jelentős kárt tud okozni az értékesítők számára. Ezt a feladatot szintén a StyleHub háttércsapata végzi el, így nincs szükség ilyen irányú rutinra és szakértelemre ügyfeleink részére.

     
  • Intelligens készletnyilvántartás

    A hagyományos webshop motorokhoz képest a StyleHub rendszere tartalmaz egy készletnyilvántartó modult, amely teljes értékű készletnyilvántartást tesz lehetővé. Különböző "out-of-stock policyk" mentén teljesen testreszabható, hogy egy termékkel mi történjen, ha az elfogy. Legyen az akár pre-order, várólista állapot is akár. 

     
  • Több raktár kezelés

    A StyleHub rendszere a hagyományos webshopokkal ellentétben egyszerre több raktárat is tud kezelni. Különféle hatékonysági logikák mentén mindig a legoptimálisabb kiindulási raktárat kiválasztva, akár egy rendelés több raktárból való teljesítését is figyelembe véve. Ezek a raktárok lehetnek akár fizikai boltok, akár célzottan logisztikai központok is.

     
  • Több és különféle store management

    A legtöbb webshop rendszer csak 1 online boltot tud managelni, ezzel szemben a StyleHub rendszerében korlátlan számú bolt indítható egy ugyanazon admin felületből menedzselve. Így nagyobb operációk számára könnyen felállítható és kezelhetőek akár időszakos boltok is, vagy célboltok 1-1 speciális kategóriára fókuszálva. A StyleHub rendszerében lehetőség van online b2c store, online b2b store vagy fizikai boltok létrehozására és menedzsmentjére.

     
  • POS store management és terminál

    A StyleHub rendszere fizikai boltok esetére egy offline POS terminál felületet biztosít, amellyel a fizikai boltok egyszerűen menedzselhetőek a központi adminisztrációs felülettel összekötve.

 

A StyleHub szolgáltatásai röviden összefoglalva

 

  • nemzetközi piacralépés, 360 fokban lefedve
  • lokalizációs árazás
  • lokalizációs devizában történő fizetés
  • forex automatikus árfolyamkezelés igény szerint
  • könnyen managelhető régíós árazás, "szép ár" management
  • különféle bevételnövelő szolgáltatások; pre-order funkció, waitlist funkció
  • teljes körű bürokratikus kérdések, mint számlázás, jogi kérdések, régiós áfa bevallás, vat management, vámolás export - import kapcsán (visszárú és vat ügyintézés unión kívüli régiók esetén is)
  • teljeskörű logisztikai management
  • készletkezelés
  • nemzetközi szállítmányozás több szállítmányozó partneren keresztül
  • visszárú kezelés, visszárú vámolás
  • teljeskörű, nemzetközi payment management több payment szolgáltatóval való integráción keresztül
  • fraud management és szűrés
  • ügyfélszolgálat nyújtása a StyleHub ügyfelek helyett azok vásárlói számára
  • beszállítói kedvezmények bekerülési áron történő tovább adása (szállítmányozás, fizetési szolgáltatások, stb.)
  • hosting és web operáció, 24/7 rendelkezésre állással
  • priority support
  • platform fejlesztése egyedi kérések alapján
  • üzleti logikák kitalálása és megvalósíthatóságának kidolgozása felhasználóbarát és könnyen managelhető módon, egyedi igények alapján
  • szakmai hozzáadott érték, online tanácsadás