Szolgáltatások

A StyleHub nem csupán egy szoftver, hanem egy teljeskörű szolgáltatáscsomag, amely tartalmazza támogatásunkat és szaktudásunkat, így biztosítva a márkák számára az azonnali és hatékony világpiacralépést.
 
 
 

komplett, globális eKereskedelmi megoldás

Idő-, tőke- és tapasztalathiány akadályozza az online értékesítést? – A StyleHub e-kereskedelmi platformja tartalmazza a leghatékonyabb megoldásokat. Hozzáértésünkkel és tapasztalatunkkal az online eladások első lépéseitől támogatjuk ügyfeleinket.

 
 
 
 
 
 

Saját márkás Internetes üzlet

A felismerhetőség és megkülönböztethetőség megteremtése és fenntartása minden márka életében a legjelentősebb feladat. A StyleHub teljes rendszere személyreszabható és alakítható megoldásokat kínál, idomulva a márkák igényeihez és elképzeléseihez.

 
 
 

MULTI-PlATFORM

A StyleHub plug and play rendszerén keresztül a termékek egy kattintással válnak elérhetővé bármelyik platformon: könnyen kezelhető és automatizált megoldások segítségével értékesíthetőek az Interneten és népszerűsíthetőek. a közösségi oldalakon. Az optimalizát felületnek köszönhetően pedig a vásárlói élmény minden eszközről teljes lesz, legyen szó mobiltelefonról vagy tabletről.

 
 
 

GLOBÁLIS fizetési és számlázási megoldások

A fizetések kezelése sokszor összetett feladatot jelent. Néhány régióban a vásárlók szívesebben fizetnek bankkártyával, más területeken pedig inkább utánvéttel, nem beszélve az ÁFA-ra, számlázásra és visszaküldésre vonatkozó jogszabályokról. Mi a lehető legegyszerűbb megoldást kínáljuk: kezeljük az összes fizetést és azok elszámolását is, ügyfeleink pedig egy számlát állítanak ki részünkre minden hónapban.

 
 
 

TÖBBNYELVŰ PlATFORM

A StyleHub.com beépített fordítófunkcióját használva ügyfeleink könnyen tehetnek eleget a világpiaci igényeknek. PR, marketing és sales kommunikációjukat bármilyen nyelven célba juttathatják, így profit és népszerűség tekintetében is a maximumot érhetik el.

 
 
 

GLOBÁLIS DEVIZÁK MENEDZSMENTJE

Több tanulmány bizonyítja, hogy a helyi devizában történő eladás nemcsak ösztönző hatással bír a vásárlókra, de konverziócsökkenést és bevételnövelést is eredményez. A StyleHub rendszere lehetőséget kínál, hogy ügyfeleink a termékek árát manuálisan határozzák meg, valamint arra is, hogy egy automatizált folyamatként kerüljenek beállításra, figyelemmel követve a lokális igényeket.

 
 
 

KÖLTSÉGHATÉKONY SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI MÁTRIX

A StyleHub-on keresztül termékek a világ minden táján elérhetővé válnak. A csomagfelvétel helyét és érkezési pontját figyelembe véve fejlesztésünk egy összetett rendszert használva választja ki és rendeli meg a legköltéshatékonyabb és leggyorsabb szállítási megoldást, mindössze egy kattintással.

 
 
 

Ügyfélkapcsolat menedzsment

A közvetlenül a vásárlók részére történő értékesítés nem csak a márka bevételeit növeli, de lehetővé teszi azt is, hogy ügyfeleink kapcsolatba lépjenek és kommunikáljanak velük. A StyleHub által kínált vásárlónyilvántartó rendszer segít abban, hogy ügyfeleink személyreszóló és közvetlen üzeneteket juttassanak el az oldalra látogatók részére, biztosítva a vevőelégedettséget, a bevételnövelést és a márka népszerűségének növekedését.

 
 
 
 
 

Üzletoptimalizálás

A haszonnövelés legkézenfekvőbb módja a kiadások csökkentése - A StyleHub szolgáltatását igénybe véve ügyfeleink egy felhasználóbarát felületen érhetnek el és kezelhetnek mindent; szállítási, fizetési és operációs kedvezményeink pedig tovább növelik bevételeket. Jól hangzik, nem?

 
 
 
 
 
 

rendelés és visszárukezelés

A rendelések kezelése még sosem volt ilyen egyszerű. A StyleHub operációja összeköttetésben és folyamatos kommunikációban van a szolgáltatók rendszereivel (például szállítási szolgáltatók és fizetés kezelők), így minden információ egy helyen válik elérhetővé ügyfeleink számára. Teljesíteni egy megrendelést? A StyleHub egy kattintással gondoskodik mindenről, beleértve az automatikus futárrendelést is. A visszáru kezelése szintén a rendszeren keresztül történik, így garantálva a vásárlók elégedettségét és bizalmát.

 
 
 

több raktárkészlet egy felületen kezelve

Ügyfeleink kezelhetik raktárkészleteiket, növelhetik vagy csökkenthetik termékeik számát és követhetik a változásokat naprakészen és átláthatóan! Kihasználva a rendszer lehetőségeit, előrendelést vagy várólistára történő feliratozást állíthatnak be, így követve a darabszámokra vonatkozó igényeket és alakítva a termékek gyártását a valós igények szerint. A StyleHub felületén egyszerre kezelhetik és követhetik akár több üzlet árukészletét (online/fizikai).

 
 
 

üzleti kimutatások és elemzések

A StyleHub rendszerében átláthatóan és valós időben követhetőek a márkára vonatkozó kimutatások, statisztikák és visszajelzések. Egy helyen teszi elérhetővé a termékek népszerűségére, az oldal látogatottságára, a vásárlók visszajelzéseire vonatkozó legfrissebb adatokat. Az itt elérhető információk lehetővé teszik, hogy ügyfeleink a vásárlók igényeinek megfelelően alakítsák a termékfejlesztést, teszteljék az új termékek népszerűségét a gyártás megkezdése előtt, maximalizálják árbevételeiket és kockázat nélkül növeljék a profitot.

 
 
 

nem csak Internetes Üzletek Menedzsmentje

Partnereink jelentős része üzletekben is értékesíti termékeit. Munkájuk megkönnyítése érdekében fejlesztettük a StyleHub POS (Point-of-Sale) rendszerét, mely lehetővé teszi az árukészletek egy felületen történő vezetését, a raktárkészlet változását és a vásárlói adatbázis növelését valamint nyilvántartását.

 
 
 

ügyfélszolgálat

A vásárlók elégedettsége garantált, ha ügyfélszolgálati kérdéseikre és kéréseikre gyors és hozzáértő választ kapnak. A StyleHub biztosítja az ügyfélszolgálat első szintjét, így a vásárlók levelei szakértő kezekbe kerülnek, ezzel időt és pénzt takarítunk meg ügyfeleinknek.

 
 
 

menedzslet Hosting szolgáltatás Cdn-nel

A gyors és megbízható hosting szolgáltatás nélkülözhetetlen az online vállalkozások üzemeltetéséhez. Képzett szakemberek felügyelik az operációt, gondoskodva az oldalak biztonságáról, miközben globálisan működő CDN-es szervereink biztosítják, hogy az adatok a leggyorsabban jussanak el az oldalakra látogatókhoz.

 
 
 
 
 

beépített marketing és sales eszközök

Ügyfeleink a legtöbbet hozhatják ki a sales- és marketing tevékenységekből a StyleHub szolgáltatásával! Használhatják beépített alkalmazásainkat, anélkül, hogy adatokat helyeznének át, vagy külső programot vennének igénybe.

 
 
 
 
 
 

beépített marketing eszközök

Ügyfeleink a legtöbbet hozhatják ki a sales- és marketing tevékenységekből a StyleHub szolgáltatásával! Használhatják beépített alkalmazásainkat, anélkül, hogy adatokat helyeznének át, vagy külső programot vennének igénybe.

 
 
 

Okos árazás

Azonos termék – más piaci körülmények – különböző árak. Mindez a profitnövelés érdekében. A StyleHub „okosárazás” funkciójával eddig soha nem látott egyszerűséggel alakíthatóak ki az egyes régiókra vonatkozó árak. Mindössze az országok összeválogatása és a márka által meghatározott szorzó megadása szükséges, a kerekítés és árazás pedig automatikusan, a rendszeren keresztül történik. Az árak a helyi devizában jelennek meg, bármelyik országban.

 
 
 

Kuponkódok és promóciók

Ügyfeleink egyszerű módon érhetik el és ösztönözhetik újbóli vásárlásra vevőiket,promociók és kuponkódok létrehozásával, a márka igényeinek megfelelően. A StyleHub beállításai lehetővé teszik, hogy ügyfeleink határozzák meg ki, mikor, milyen körülmények között használhatja a kedvezményeket, így akár személyre szabott ajánlatokkal érhetik el az oldalukra látogatókat.

 
 
 

keresőoptimalizálás

A mai versenyhelyzetben nagy kihívás a keresők (például Google) top találatai közé kerülni. A StyleHub rendszer minden felülete a keresőoptimalizálás elvén épült fel, egészen az alapoktól kezdve. SEO szakértelmünkkel és operációnkkal ügyfeleink még több vásárlót érhetnek el.

 
 
 

e-mail és sms marketing

A beépített e-mail és SMS marketing eszközeink segítenek eljuttatni a márka üzenetét a megfelelő embereknek, a megfelelő időben. Ügyfeleink személyre szabott, automatikus e-maileket és szöveges üzeneteket küldhetnek.

 
 
 

elhagyott fizetés-menedzsment

Ügyfeleink nem veszítenek vásárlókat az utolsó lépésnél – a StyleHub rendszerében működő „elhagyott kosarakra vonatkozó szabályrendszer” automatikus e-mailt küld a vevőiknek, akik a fizetés előtt navigálnak el az oldaladról. Egyéni szabályokat állíthatnak be és ellenőrizhetik azok hatékonyságát. Az elhagyott kosarakra vonatkozó szabályok kialakításával az eladások száma garantáltan nőni fog..

 
 
 

REMARKETING

A StyleHub remarketing megoldásai lehetővé teszik, hogy ügyfeleink hirdetései célzottan jussanak el azokhoz, akik korábban érdeklődtek a termékeik iránt. Ha az oldalra látogatók vásárlás nélkül távoznak, a remarketing eszközeivel úra felvehető velük a kapcsolat, így a hirdetések rájuk találnak, ha a neten böngésznek, telefonos alkalmazásokat vesznek igénybe vagy a Google keresőt használják.